Wednesday, October 17, 2012

penat. bosan.

Benci la bile takde tempat nak mengadu. Boifren ade pon hmmm.........
Last2 ngadu kt blog jer. Kawan-kwn pon dah lama tak hang out skali. Hidup semata-mata keje je..
Balik rumah xdapat buat ape. Eh tak buat ape2 pon, kalau rajin masak. Kalau malas, just gosok bju pegi keje. Pastu malam sket tgok tivi, pastu tido. Haih bosang gile hidup.

Aku ni kalau marah, mmg nak kene lepas. Tak boleh simpan2. Bila yang simpan tu lah, akan jadik problem.
Moody, tido tak ckup. So nak kene lepaskan marah pon kene berpada-pada, kalau salah lepaskan marah kat org y kaki ngumpat, memang ko sendiri la carik nahas. Nak lepaskan kat orang baru kenal, tak tau prangai org tu macam mane. Nak lepaskan kt femili, dorang tak tau cerita. Yang aku ade, bf aku jer. Tu pon, kalau lepas tgok timing. Hmm xnak ah gitu. Baik tulis kat blog aje.

Bile dah tulis blog, perasaan marah dah kurang. Nak marah pon tak jadi. Nak ungkit balik pon xde mood dah. So ape yg aku merepek ni pon tak tau. Yang aku tau, aku nak menulis.

Seteruk2 aku pon, aku hormat orang yg boleh hormat aku, layan aku baik-baik. Tapi kadang2 manusia ni suka ambek kesempatan. Memang xboleh lari la kan. So, peringatan buat diri sendiri, bodoh biar sekali je. Kalu ko bodoh kali ke-2, memang lepas tu kene tindas la. Setidaknye, ni yang aku boleh fikir skarang ni. Maklumlah keje ngan group yang pikir dorang hebat segala bende, aku xboleh keras. Kalau aku keras, jadi macam ni lah. Macam skrang ni. Tapi kalau lembut sangat kene tindas. So kene blaja tackle situation.

Oke dah malas nk menaip. Penat.

Gile merapu post ni.

2 comments:

ungu_violet said...

biasa la sheh...bila dh keje ni penat nak pikir pblem org skeliling...
apa pun chill ye ;)

-wit luv nik-

panggil aku sheh said...

thanks nik ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...