Saturday, July 28, 2012

Normal.

1. Keje

Aku akan ditransfer kat Mushtari kot, so i'm no longer an internal auditor now. Jadi Project Secretary. Ceo cakap keje ngan Carigali Hess. Increment? Entah bos cakap ade la sikit sebanyak. Kot. Ekceli sayang sbb dah ngam ngan budak2 Admin B. 

2. Aset
Tak sangka aku cakap pasal bende no.1 atasssssssss skali. Ape aku takdek life dah skang? Asek2 pasal keje. Haih. And... baru perasan sejak beli Persona, sampai sekarang xde pulak nak amek gamba kete tu. Semakin sesak la rasa. 

Oh lupa pulak. Sebut pasal aset, aset aku si iPhone tu dah kene rompak ngan India. Ni nak jadik racist ni. Bile nak beli lagi satu smartphone? Lambat lagiii la kan. So for the time being, pakai je samsung galaxy y tu. Haih. Sedih tau i :(

Rumah? Hmmm agak goyah sikit. Kene menabung lagi

3. Kawen

Ekceli dah benci dah cakap pasal ni. Adakah sebab umor dah 25, so bile tgok orang lain kawen, jadik macam tak sesabar nak kawen jugak? or sebab desperate? or sebab gatal merenyam? Aku rasa wajar lah kiranya aku ngomel jugak kat blog ni sbb org terdekat dah tau, kalau betol ade jodoh ngan si dot dot, planning lagi 5 taun. 5 taun sop? Bak kata doktor Khusni, "awak nak kawen umor 30? sayang la..mase2 umor mature gini kawen la, kalau dah lanjut tu, susah nak branak lagi blablabla.."
Biar la masa tentukan segalanya, ye tak? Noktah.

Sakit belakang pulak!
Selamat berpuasa :)

 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...