Thursday, May 10, 2012

saya nak kawin!


1. Alahan

Biasa kita dengar alahan orang mengandung tempias dia kat suami dia. Ada ke kene kat kawan? Apasal aku asek rase mual nak muntah. Kaki pulak tak boleh jalan sangat, rase macam orang tua sakit urat jer huh. Pastu tiap kali balik keje, kejenye tido awal jer. Puih!

ini mummy-to-be :D

2. Super Spontan

Lol apentah tgok tivi pon ade masuk blog. Well bese la kan, aku kan peminat Jozan tapi skang Jozan dah kena pisah, si Zizan Angsa Ganas si Johan Beruang Comel. Eh tapi kannn si Johan dah macam riak semacam jer skang. Amir Amareka tu pulak cakap tak brape nak jelas, aku nak kata geram tgok die tak jugak, kesian kat die je yang lebih. Nak buli orang, last2 kene buli, buat memalukan diri sendiri jer haih. Tak payah sebut pasal minat sape lah, yang pasti aku tak suka si Bell mulut bising ntah apa kesah. Apantah, bingit je. Cepat lah kau keluar.

3. Kawen

 Betol kan? Aku nak kawen, tapi takde orang nk masuk minang kbai


Gila la boleh muat ramai tuu. Comel ah :D

p/s: lama gila tak blogging. gila sawang otak.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...