Saturday, February 11, 2012

Hmm haih.


Baru abes exam ISO khamis lepas. Haih -.-"

Lama giler tak dengar cita budak-budak blog. Tengok fesbuk pon malas sekarang haih. Tapi dua orang kawan dah kawen. Haih aku nak kawen pon tade orang nak. Haih -.-" 
Orang kata tak baik mengeluh. Haih -.-"

Eklan jap, ni phone baru aku. Aku bukan gile gadget pon, mebi beli tak tukar-tukar dah. Tak pon seploh tahun lagi aku tukar zzzzzz

 Budak-budak ni semakin lame semakin mengong :p


 Malas rotate. Lantak lah.

Eh tapi susah la jugak kan sbb Siri tu payah benar bercakap dengan aku duhh -.-"

Giler hidup aku sekarang macam ape jer. Dengan keje bertimbun-timbun. Dengan fitnah orang lagi.

"Ko kawen dengan aku jer Sheh. Tak payah keje, jaga anak-anak aku jer"

"Shiha tu bukan datang buat audit, menggatal jer"

Eh gile ape aku gatal. Memang bukan aku lah tu. Bodo punye orang. Tapi takpelah, masalah kecik jer tu, ade bende laen yang perlu setel kan Sheh kan. 

Haih! Rindu giler blog aku ni lol

Oke, monolog lagi. Bye!

2 comments:

yanaSham said...

shiha yg aku kenal bukan jenis menggatal...kwn aku tak tergolong dlm title kot...sape la tu eh!mengong air tul










dah start ckp psl kawen tu, xlma dah tu.ehem2...jgn lupe jemput weiii.

panggil aku sheh said...

:):)

thanks yana!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...